13 Augusti

Hejsan älsklingar!
idag vaknade jag klockan 10, felicia ringde, sa att jag skulle vara hos henne klockan halv 11.
fick stressa som en jävla idiot typ.
men jag kom faktiskt dit 10 minuter tidigare, så jag är stolt.
hm, sen cyklade jag till minna, o vi delade ett skratt som vanligt.
gick o hämtade hästarna.
gjorde igjordning dom, o så.
sen red vi ut, vi red långasjörundan med felicia & alicia.
aww, cappan, på din rygg då är jag lyckligast!
jaja, sen så red jag o minna hem.
gick bra, tills jag hoppade av o cappan stämplade mej, de kändes ju bra!
vid halv 6 cyklade jag hem till felicia, hm, stack hem efter en stund.
skulle kolla på mina släktingars katt, hon hade fått kattungar, gud va söta!
stack hem därifrån klockan 9.
du sitter jag här o ska snart gå o lägga mej, ska upp tidigt i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0