15 Augusti

Hejsan hjärtegull!
idag väckte min mamma mej klockan 8, så jag steg upp o gjorde mej igjordning.
vid 9 åkte jag, mamma, pappa, o min syster till kristianstad o shoppade lite.
hittade inte jätte mycket, men lite blev de iallafall.
efter shoppingrundan i ett par trånga skor så åkte vi hem.
vi hann inte göra mycket förens vi åkte till svängsta för att fira pappa, kusinen, henke & fatser.
rättså tråkigt i med de inte va någon i min ålder, bara massa äldre..
kom precis hem o satt mej här en stund, o idag ska jag nog gå o lägga mej i vettig tid.
mina inköp idag:

en addidaskofta md krage från stadium- 699 kr.

en huvtröja från cubus- 199 kr

jeans från h&m- 199 kr

tröja från h&m - 99 kr

väska från accent- 499 kr

sminknecessär från h&m- 39 kr

tunika från h&m- 149 kr
--------------------------------------------------------------------------
pennor, o block mm från åhlens - (?)


Kommentarer
Postat av: johanna

snygga inköp, matilda! <3



- jag älskar dej! (L)

2009-08-16 @ 12:44:25
URL: http://onlyjohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0