17 Augusti

Hejsan!
idag hade jag ställt klockan på 08.15.
så då väckte den mej, hm, steg upp o gjorde mej igjordning.
vid tjugo i tio cyklade jag till coop där jag skulle möta ffrida, frida, anna & evelina.
cyklade till tågstationen o tog tåget till karlskrona, för min del blev de shopping för 1000000000 gången på sommarlovet x)
kom precis hem o nu sitter jag här och väntar på att få cykla till träningen som idag är på flygfältet.
mina inköp idag:

tröja från JC - 199 kr

tröja från H&M - 99 kr

tröja från gina tricot - 149 kr
 
bandana från glitter - 44 kr
nagelpenna från åhlens - 30kr


Kommentarer
Postat av: johanna

tröjorna var snygga :D



- älskar & saknar dej! <33

2009-08-17 @ 22:58:39
URL: http://onlyjohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0