2 Augusti

Hello honey!
idag väckte mamma mig klockan kvart i nio.
så kom mina kusiner, moster, min mormor o morfar, sara o magnus.
vi åt frukost och så för vi skulle fira pappa, moster, robin o jag vet inte fal lde va någon mer.
jaja, när dom hade stuckit blev det till långasjön o bada med linnéa anna och evelina.
träffade även minna, som jag har saknat hur mycket som helst och ottlilia frida & lina.
sen cyklade vi hem, duschade o så,
vid 8 eller vad det var så cyklade jag till ida.
vi gjorde inte så mycket, men det är alltid lika kul o vara med henne!
sen cyklade jag till loftet för jag såg nämligen att joel var där.
så jag pratade lite med han, filip öhm, effe också,.
cyklade hem efter ett tag.
nu sitter jag här och surar.
för min mobil har blivit stulen! :@
jaja, sånt får man leva med.


Kommentarer
Postat av: Nadia

skulle jag fixa din design och så eller? :P

2009-08-03 @ 17:08:27
URL: http://vanitymupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0