de första skoldagarna.

Hejsan!

ny skola, nya klasskamrater, nya lärare, nya rutiner, allt är nytt.
de här två första dagarna har gått jätte snabbt.
vi har inte fått några läxor, på lextionerna har vi mest börjat med att vi får böcker, pratat om mål osv.
min klass är underbar, alla är jätte snälla, o vi har kul tillsammans, i allafall, tjejerna o jag.
efter dessa dagarna har jag varit med ida, helt sjukt kul!
det är riktigt kul att vi går på samma skola o kan träffas varje dag.
JAG ÄLSKAR DEJ SYSTER!
naej, nu ska jag duscha och gå och lägga mej, kan behövas.

Kommentarer
Postat av: johanna

håller med dej!



- älskar och saknar dej! <33

2009-08-21 @ 21:38:26
URL: http://onlyjohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0