Lördagen den 29 Augusti

Hejsan! ♥
bloggade inte igår, så jag få skriva om går dagen idag.

Igår var jag i stan med min bästavänner anna & ffrida.
jag köpte parfymen jag skrev om igår, FIZZY, den har ju världens bästa ellinor o den luktar ju så gott.
efter att vi hade varit i stan åkte vi hem till anna, sen hämtade mamma mej.
jag gjorde mej igjordning för jag var på kräftskiva en liten stund.
träffade becka, o de har jag inte gjort på många år känns det som.
åt lite, och sedan skjutsade mamma mej hem.
jag cyklade till farmor o sen till stenbacka, för filip o robert skulle möta mej där.
cyklade hem till brahmmmmmmen, o kollade film, mycket mycket trevligt måste jag säga!
sen skjutsade roberts familj mej hem.
kom hem typ vid halv 1 eller vad den var.

29/8 bästa dagen på länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0