Örebro 2009

Hejsan hjärtegull!
igår kom jag hem från en lyckad helg i örebro.
fyfan säger jag bara, sjukt kul hade vi, o har nt sätt snyggare killar någonstans? :o

torsdag:
vid halv 2 kom mats o hans familj och hämtade mej, åkte till örebro.
kom dit vid 7.
vi åt, o sen var det läggdags, för att det var upp tidigt nästa morgon.

fredag:
vaknade klockan halv 7, per skrek hej eller något, men alla låg typ kvar.
sen var det dags att äta, packa väskan o dra till första matchen.
vi mötte rosenbergs if och vann med 2-0.
efter matchen var det hem och äta, oså.
sen packa ihop grejorna o försvinna till nästa match.
nästa match var mot wimmerby, där matchen blev 0-0, jag var rättså nöjd i den matchen, hade mycket o göra faktiskt.
efter den matchen, var det till skolan o äta igen.
sen duschade vi och så, gjorde igjordning oss inför discot.
vid 6 gick vi till discot, som var sjukt dött i början, men sen blev de bra drag.
mycket mycket mycket trevligt med allt folk och så.
gud, va de fanns söta pojkar, hihihi, naej, men jaja, de kanske fanns en del söta då.
vi gick hem vid 10, gick och la oss.

lördag:
vaknade samma tid, upp o spela nästa match.
spelade mot irsta IF och vann med 2-0.
sedan åkte vi till skolan och åt igen.
åkte till nästa match som var mot västertorps BK.
vann matchen med 6-0.
därmed gick vi till a-slutspel.
åkte till skolan, och packade badkläder sedan åkte vi och badade.
ojoj, någon timme innan nästa match som skulle spelas mot örebro, var jag nervös, jag kunde knappt stå upp.
matchen började.
och slutade med att vi förlorade med 2-0.
jag hade inte släppt in ett mål på hela gruppspelet, så jag var rättså nöjd faktiskt.
vi åkte hem med ett ganska snett leende på läpparna ..
gick o la oss, o sen somnade alla efter en godnatt saga som ffrida berättade.

söndag:
gick upp klockan halv 8, åt frukost o fixade oss.
packade ner grejorna, sen så var det bara o sticka.
saknar det mycket mycket, för vi hade sjukt kul!
körde inom växjö o kollade pojkallsvenskan, o asarum vann.
kom hem vid 7, eller 8.
somnade gott i min egen säng.

måndag:
ja, jag har varit med felicia hela dagen, hjärtat jag älskar dej sjukt mycket!
mycket skratt har de iallafall, right felicia?
naej, nu ska jag och felicia sätta på en film, vi hörs i morgon.

asarums if f96or, ni gör mitt liv värt att leva, ni är mitt allt bästa! <3


; de kommer bilder från cupen i morgon! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0