dålig uppdate

som sagt inte så mkt uppdate nu på lovet.
kankse skriver när jag har tid men nu när jag har lov tar jag liten paus typ.
skriver kankse vad jag gjort o massa bilder o annat kommer antagligen
jaja hitills på lover har varit toppen.
fredag: var jag med lina & elias, sen åkte jag till mormor & morfar.
där även mina kusiner var.
lördag: det hände inte alls mycket på lördagen, åkte med mamma o pappa och handlade.
vi kollade efter fler datorer, hanna och jag ska få en varsinn så slipper vi typ bråka om dom även fall vi har två.
när jag kom hem så gick jag till nicole o där va de mest saknade vännerna av alla: sofie & felicia.
det var ett halvår jag var med dom sist, helt sjukt. aja, vi kollade på film och sov hemma hos mej.
söndag: jag har aldrig sovit så länge som jag gjorde, vaknade typ tio i ett och det är inte normalt, inte för mej i allafall. jag var med dom hela dagen och så sov vi hos nicole.
måndag: jag vaknade hos nicole typ halv elva och stack hem o gjorde mej igjordning oså.
sen vid typ halv två eller ett så gick jag hem till nicole igen. vid tre cyklade jag till ida. kul som vanligt.
efter jag hade varit där så åkte jag till lina, sen kom frida också!
hade sjukt jävla kul, helt sjukt. skrattade som giraffer eller något .. om ens dom skrattar.
åkte hem vid 11 och ställde mej i duschen. sen somnade jag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0