förlåt för dålig uppdatering!

hejsan!
denna veckan har jag inte haft så mycket att skriva om.
veckan har varit väldigt bra, men sjukt tråkig.
prov i tisdags, annars har det varit lugnt.
fick tillbaka proven i går, jag fivk 45/57, är sådär nöjd typ.
igår när jag kom hem från skolan så gick jag till farmor och vi åkte runt lite, handlade blommor och åkte till gamlamormors o gamlamorfars grav.
sen åkte jag hem och dushcade osv, sedan kom lena och hämtade mej. så gav det av till urshult.
där var det julkonsert med magnus carlsson, sjukt bra!
så nu är julstämingnen på topp kan man ju säga efter det var det hem och sedan till lasse.
men där stannade vi inte länge, för vi var trötta, så vi åkte hem vid 11 tro jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0