fysik !

hejsan!
har precis gått en runda med pappa, skönt.
snart ska jag hoppa in i dushen, skköööönnt!
skolan idag, var som alla andra tisdagar, dggggryga, även fall jag går samma klass som linnea så saknar jag henne, konsitgt. pratar ju med henne varje dag oså .. aja ..
efter skolan så gick jag hem, nicole kom på vägen o skjutasade mej en bit.
när jag kom hem satt jag igång med pluggandet, det gick väl sådär.
fysik är inte riktigt min grej .. kan man väl inte säga.
somnade en stund, och sedan satt jag igång med pluggandet igen, haha.
JAG VILL INTE BLI ELEKTRIKER , men detta provet ska jag klara & det känner jag på mej att jag kommer göra.



jag har INGA bilder .....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0