Sammanfattning genom mitt 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jajamänsan.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
hahahaha, nej kan inte med sånt.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
naj.
 4. Dog någon som stod dig nära?
nej, som tur är, jag pallar inte med sånt.
5. Vilka länder besökte du?
danmark, tyskland, österrike, slovenien & Kroatien
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2019?
mhm, vänner som inte sviker
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
30 januari, 21 juni, 21 december
8. Vad var din största framgång 2009?
typ att jag har gjort bra i från mej inom skolan & fotbollen
9. Största misstaget?
det vill jag inte ta upp.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
jaa, fick en blödning i knät ...
11. Bästa köpet?
haha, alla kläder o allt smink.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
typ mobilen o kläder.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
jaa, och ledsen på samma gång.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
with you, love story, kiss you all over, I´m no romeo säkert många fler.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare, tyvärr.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
tagit vara på sommaren och vatt med flera vänner.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
slarvat med vad jag har ätit, slarvat med medecinen.
18. Hur tillbringade du julen?
med farmor, farfar, kusinerna , mamma o pappa.
19. Blev du kär i år?
jaa, alldelses för många gånger, helt seriöst.
20. Favoritpogram på tv?
mammas pojkar, lätt.
21. Bästa boken du läste i år?
när jag hör din röst & innan jag dör
22. Största musikaliska upptäckten?
att jag faktiskt kan sjunga.
23. Bästa filmen du såg i år?
new moon :')
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
en nu mobil
25. Något du önskade dig men inte fick?
inget
 
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
den spenderade jag med sofie felicia & nicole i mitt vardagsrum..
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
det kan man säga ja.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
olika. typ färgglatt
29. Vad fick dig att må bra?
vännerna <3
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
taylor lautner & danny saoucedo
31. Vem saknade du?
felicia, sofie, & gabriell o alla jag inte träffade mycket.
32. De bästa nya människorna du träffade?
ida <3

nu är det inte många minuter till 2009 är slut o 2010 börjar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0