skridskor med klassen , roligt.



hejsan!
skolan idag har varit helt okej, i slutet var vi på jössa på idrotten & svenskan.
jag trodde inte det skulle gå så himla bra, men de gjorde det .. eller ja, iallafall så kunde jag stå på skridskorna, men jag vet ifan om jag kunde åka, haha. mhm ..
efter skolan så har jag inte gjort något, jag har typ bara tagit det lugnt, och det är sjukt skönt faktiskt.
snart ska jag åka till min gamla skola och kolla när min syster och henns klass ska spela upp en pjäs.


 
mentor, henrik.


Kommentarer
Postat av: johanna (:

på bilden med mig och Emma, ser det ut som emma gör någon michael jackson move :D

2009-12-05 @ 22:41:43
Postat av: Emma

Johanna har tydligen inte fattat att jag gillar att dansa som han :)

2009-12-13 @ 13:47:02
URL: http://emmamee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0