22 Juli

idag vaknade jag av att jag hade ställt mobilden på alarm klockan halv 9.
de är ju sommarlov nu så jag vill inte sova bort hela dagen, de finns ingen mening med det.
det var rättså hyfsat väder så jag gick ut precis efter jag hade vaknat till o ätit frukost.
stack in efter en timme o duschade o gjorde mej igordning, sen tog jag några bilder med min syster.
bilderna blev ganska lyckade men jag blir inte så bra på foton.
efter det så cyklade jag till min farmor för jag hade lovat henne att gå ut med robin så det blev en liten runda med honom också, mycket härligt, för jag har alltid velat ha en hund.
jag o farmor fikade lite o besätmde oss att på söndag ska jag, min kusin, lena & farmor då ut o plocka blåbär.
vid halv 2 cyklade jag hem till alicia, vi satt o pratade o så.
ikväll blir det väl att jag tar o sätter på en film.
/ m


 

  


Kommentarer
Postat av: lowa (:

sötnos (: <3

2009-07-25 @ 00:01:20
Postat av: Elin är inne (inte ida)

Sötis<3

2009-08-03 @ 22:46:53
URL: http://brudarnafranblekinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0