23 - 24 Juli

~ when love takes over ~

23 Juli
jag vaknade faktiskt hemma hos mej idag, det är ovanligt, för vanligtvis vaknar jag hos idahjärtat <3
jaja, idag hade jag ingenting att göra så på förmiddagen bestämmde jag och min lillasyster oss för att plocka blåbär.
när vi väl hade cyklat till ett ställe i skogen så började de regna, efter en stund började det regna ordentligt mycket, så vi stack hem.
när vi hade varit hemma en stund o ätit mat och så, så stack jag till ida, <3
vi hade sjukt kul, jag har inte skrattat så mycket på flera år kan jag säga.
iallafall, så cyklade vi hem till mej o hämtade packning, för jag & ida bestämde att jag skulle sova hos henne ännu en natt. ja, sen så skulle vi hyra film... de fanns inte någon särskilt bra film på reptil så vi cyklade in till stan.
där hittade vi en film jag har sett  6 gånger; wild child.
den är lika bra varje gång, när vi hade hyrt den så var det bara till att cykla hem :)
först satt vi lite vid datorn, haha ^ asså ärligt jag har verkligen inte skrattat så mycket som jag gjorde idag.
helt sjukt cepiga var vi, så kollade vi lite på big brother, linda rosing i mitt hjärta (L)
och vid 12 eller något satt vi på filmen o började kolla på den.
efter filmen gick vi o la oss.

24 Juli
vaknade halv 11, usch, sovit bort hela dagen nästan ju, stack upp direkt o började fixa mej.
sen åt jag o ida frukost, sen fick jag stickia hem direkt för farmor o farfar skulle skjutsa hanna till växjö, så jag hängde med.
vi gick in på ett köpcenter, hittade inte särskilt mycket, men jag hittade iallafall en kofta o ett par jeanstights, fast de fick jag av farmor o farfar (aa'
iallafall, vi körde hem vid halv 4, när jag kom hem åt mamma, pappa o jag.
sen körde pappa o jag in till stan, för vi såg harry potter o halvblodsprinsen, den va rättså bra.
åkte hem, va hemma vid halv 11 tro jag, så nu sitter jag här och ska snart gå och lägga mej.

love / m

dagens låt:
ola-la svensson - sky´s the limit



bilden är från skolavslutning 2009
minna alicia o så jag <3


Kommentarer
Postat av: Alicia

Saknar<33 :)

ily(L)

2009-07-31 @ 20:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0