25 Juli

~ livet ur min synvinkel ~

Hello sweetheart!
på morgonen cyklade jag till farfar o farmor och hämtade robin.
jag gick en liten runda med sötnosen, sen hem igen.
när klockan var halv tolv körde jag och pappa iväg med motorcykeln, sjukt härligt.
vid halv 1 var vi tillbaka, så jag fixade mej och så.
vid 2 åkte vi till roger & pernilla, där bland andra chris och gregg var.
mycket trevliga o söta pojkar är det, det är i alla fall en sak som är säker.
här har jag som sagt varit sen 2, ganska drygt, men det blir nog bättre.
så nu sitter jag här och ska snart gå ut till dom andra.

love / m

det kommer nog bilder i morgon, pusssss! <3

dagens ögongodis:
zac efron
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0