26 Juli

Hejsan solstrålar
igår var jag med ida, så de blev rättså sent, så jag hann inte blogga.
så är kommer gårdagen.

jag vaknade vid 10 tiden.
gjorde mej igjordning och satt mej på cyklen och cyklade o hämtade robin.
jag gick en liten runda med honom, och när jag kom hem till farmor och farfar så fick jag lite och äta.
i och med jag var i växjö med farmor o farfar o fick lite kläder så lovade jag farmor att plocka blåbär med henne.
så vid 2 gav vi oss av ut i skogen, jag tro det var i ringamåla.
det tog mej kanske 3 timmar o plocka 2 ½ liter för hand -.-
jaja, sen åkte vi hem, jag åt lite.
sedan cyklade jag till ida, hon hade inte ätit på hela dagen så vi cyklade till donken.
efter att vi hade vart på donken var vi ute lite o tog ut pengar o så.
sen bestämde vi oss för att cykla hem till mej o bada i mitt lilla badkar, vi tog på oss ansiktsmask o sånt.
hihih, badkaret svämmade nästan över när vi satt oss där i.
jaja, det visade sig att man även kunde skratta i ett badkar..
ida stack hem vid halv 12 så jag cyklade med henne en bit.
sen vände jag och cyklade hem igen, satt på en skiva o la mej i sängen, sedan somnade jag nog ^

tack för den enormt roliga kvällen ida.
jag älskar dej.




ida, du betyder sjukt mycket för mej älskling.
- du har bevisat vad vänskap är för något.


Kommentarer
Postat av: elin erlandsson i hannas klass

Hej är de inte hannas hand där ovanpå?

2009-08-01 @ 21:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0