31 Juli

Hello sweethearts!
idag vaknade jag bredvid min o jontes älskling ida.
när vi hade ätit frukost oså,  så stack vi till svängstabadet o badade lite.
vid 1 kom min mamma o hämtade mej, sen så cyklade jag till anna, där även evelina var.
vi gjorde allt möjligt, hihih, de kommer blider, jag lovar.
jaja, jag o evelina cyklade hem till mej vid 8, sedan kom anna.
ingenaning vad som händer sen.
tack för kvällen igår ida! (L)


jaja, tyck vad ni vill, men jag tycker att vi är riktigt heta! ;oo



--------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer
Postat av: ottttiliaaa

hahahhaa niii ärrrrr heta ; DDDDD

2009-08-01 @ 21:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0