mmatilda

den där tjejen på bilden ska föreställa mej.

hej, allt folk.
jag har precis börjat blogga så jag är inte riktigt underfund med hur man ska göra o så, men jag lär mej säkert efter hand, det är ju rättså många som bloggar osv, så jag tänkte att jag också kan börja med det.

mitt liv är kanske inte så intressant, jag är är en sådan typisk fotbollstjej.
jag spelar i asarums if, som då är ett sjukt bra lag, jag är ingen ronaldo precis utan jag är målvakt o trivs rättså bra med det.

- mitt sommarlov 2009
[x] kroatien 1 månad <3
[ ] karlskrona på en shoppingtur med en av mina bästavänner felicia.
[ ] cup i örebro
jag har faktiskt inget mer bestämmt detta sommarlovet.

19 - 21 juli
dessa dagarna har varit fantastiska, helt sjukt underbara.
3 dagar med min favorit kusin ida.
vi hade sjukt kul tillsammans dessa dagarna.
- jag älskar dej! <3


/ m

Kommentarer
Postat av: johanna, önell, svenne och martin

kul med blogg eller hur? / johanna

fina bilder hehe/önell

hahahahaha/martin & svenne

2009-07-22 @ 18:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0