17 November

hejsan!
jag är nyduschad, för alla som vill veta ^ har inte gjort någonting idag verkligen.
skolan idag var helt okej, fick tillbaka matteprovet idag, det gick som väntat: dåligt. (resultatet oviktigt)
herregud, att jag inte kan lära mej något någon gång. jag har alltid haft svårt för matte, och det kommer jag alltid ha. Anette säger att man ska ha självförtroende, har tydligen inget som det ser ut nu.
måste skärpa upp mej, så här kan jag inte fortsätta.
efter skolan gick jag hem, skönt faktiskt. satt mej o pluggade & nu är jag nyduschad som sagt.
lite senare ska jag plugga lite till och sedan vet jag inte vad som händer.
här kommer lite bilder jag hittade när jag inte hade någonting att göra:




de två första bilderna är från österrike när vi var på väg till kroatien 2005.
den tredje bilden är från skolavslutningen 2009 & den sista är vår första match i 11manna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0