herregud!

hejsan!
Twilight New Moon var som väntat sjukt bra.
håller på med boken, känns mer som om jag vill börja läsa den tredje boken med tanke på slutet i tvåan.
filmen var sssssååååååååååååååååhhhhhhhhhäääääääärrrrrrrr bra!
och om jag hade varit bella så vet jag inte vad jag hade gjort!
liksom Jacke (Taylor Lautner) är svin snygg o har enormt fin kropp men sedan vem skulle inte vilja ha en omtänksam, hemlighetsfull, snygg, underbar kille Edward (Robert Pattinson) 'enligt filmen då alltså'
jag hade hellre dött en o stå för ett sånt val.
men min åkiskt är att TAYLOR LAUTNER ÄR DEN SNYGGASTE MÄNNISKAN SOM EXISTERAR PÅ VÅR JORD.
från och med nu är han min pudding, älskling, baby, synd bara att han inte ens vet att jag finns.


snygg snyggare taylor !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0