Hiss eller diss


idag har jag valt att hissa EMDs julskiva "Välkommen hem".
på skivan finns det så underbart vackra låtar, när mamma berättade för mej att de skulle släppa julskiva så kom mina glädje tårar. men tanke på hur fin magnus carlssons julskiva är och hur traditionaktig den har blivit för min familj så är det ju sjukt kul att mitt favorit band har släppt en julskiva.
pengarna som man köper skivan av kommer gå till stadsmissonen och den kan bara köpas på ica.
och såklart åkte jag dit och gjorde det, hehe.




jag saknar anton, jag saknar kroatien, jag saknar amanda, jag saknar felicia, jag saknar sofie,
jag saknar sommaren.
jag tänker dissa att jag saknar så himla mycket ...
det är så himla tråkigt, de är som om det är ett tomt hål i mitt hjärta just nu, det gillas inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0