lyckad dag, trots allt.

hejsan!
idag trodde jag att jag skulle få sitta hemma igen.
dagen började ju i allafall med att jag cyklade ner till ica o handlade.
ja, sen satt jag igång med att baka, det stog att det skulle ta 3 timmar.
det tog mej typ 6 timmar, 1/4 dygn !
haha, men de va första gången, så whatever.

jag ringde till farfar så skjutsade han in mej till stan.
träffade tjejerna o gick en runda. älskar er.
eves mamma skjutsade iaf hem mej o frida o anna.
direkt när jag kom hem så åkte vi till farmor, och jag tog med mitt bröd så vi fikade lite.
har precis kommit hem nu o så.

den söta tjejen till vänster fyller 13 år idag, grattis till henne !
jag älskar dej felicia <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0