musik som får mej att tänka.

hejsan!
just nu så sitter jag o lyssnar på musik, musik som får mej att tänka tillbaka på dette året.
det har varit både sjukt kul o väldigt jobbigt, o jag har varit både lycklig och olycklig.
jaja, nog om det.
skolan idag var helt okej.
efter skolan cyklade jag till farmor, ehm tro det eller ej, men hon styckade gris.
haha, nej men ah, det är svårt att förklara. äckligt var de iallafall.
jag har inte gjort så mycket idag heller pga provet på fredag & så ska vi ha två prov vecka 50.
biologi och fysik, så jag läste igenom det lite.
sitter här nyduchad och sängdags färdig, hehe :)
~ i was there when you said forever and always .. ♥ ~

här kommer en bild på en ofixad och nyduchad matilda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0