nystädat rum, kunde behövas.

hejsan!
som sagt, nystädat rum. har tänkt o städa hela veckan, men de har inte blivit av.
men idag, äntligen. inget damm så lång ögat når, duktiga mej!
så ja nu behöver inte tanterna från "rent hus" komma hem till mej i mitt rum.
jo, som jag skrev inlägget innan så har jag varit på julmarkad med farfar och min kusin oscar.
hjälpte farmor o eivor lite o sälja ljus. o så åt vi "jultallrik". sådär gott.
när jag kom hem så gjorde inte jag någonting, jag har haft en sådan slapp söndag, känns skönt.
har läst lite SO, har prov på fredag, longitut, latitud, ekvartorn, diabas, granit gnejs, datumgräns ..
vet ine hur jag ska lära mej allt, men de ska funka, kommer alltså inte bli så mycket bloggande denna veckan, för jag ska plugga tills jag kan det.


ohja, jag är avundsjuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0