sitter här hos lena

hejsan !
just nu sitter jag hos lena och kollar lite.
jag har fått väldigt snygga kläder av henne som hon inte använder så mycket längre.
jag har varit hos henne nästan hela dagen, vi har varit och handlat och hon har lagat mat åt mig och henne.
har prövat snygga kläder b.la en grå kofta som jag ska ha i skolan i morgon tänkte jag.
jag vet inte riktigt när jag ska sticka hem men det bli väl snart, hade tänkt att sätta på EMDs julskiva o börja packa in lite julklappar som jag redan har köpt till några.
jag skriver antagligen mer ikväll.
underbar människa, detta är lena.
lenas katt, han heter frits.
här är jag och lena första året i kroatien, år 2005.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0