snart är det december

hejsan!
om ni inte har kollat på videoklippet i mitt förra inlägg så tycker jag verkligen ni ska göra det.
egentligen hade inte jag tänkt uppdatera min blogg idag, men jag gör det för att inte göra er alldeles besvikna.
so prov idag, jag tror det gick väldigt bra faktiskt, mitt ständiga pluggande har alltså gjort resultat.
skolan i helhet var rättså kul, fredagar är allt helt okej.
efter skolan så var jag i allafall med min ida, vi var inte så länge för hon skulle till jonathan i malmö.
måste också säga att dom är så söta tillsammans, ni ska se dom ! de är menade att bli.
vid 4 så åkte vi till stationen och lämnade ida där, sedan åkte jag o peo o hämtade upp carina, du skjutasade mej hem.
när jag kom hem så hörde jag att dammsugaren var i full gång, så jag tänkte direkt att jag ville adventstäda lite.
det är ju trots allt snart första advent, då brukar alltid farmor och farfar komma till oss, men detta året blir det tyvärr inte så, för det är mycket hockey, julmarknader och jobb.
just nu sitter jag här och kollar på idol, erik & tove är som sagt väldigt bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0