Hiss eller diss


* jo, i dag har jag valt att dissa akuten! idag är det en vecka sen jag var på akuten.
men alltså jag menar jag satt där inne i det rummet jag blev in skickad till i 1 och en halv timme.
hon som sa att jag skulle sätta mej där sa att hon skulle komma snart, jovisst.
men ja just det, alla medecinska fall ska komma före, men vadå jag hade jätte ont, jag kunde ju inte ens stå upp.
jag blev så jävla irriterad på det, så jag satt där inne o grät, det var ju dels för att jag hade ont men också för att det tog såndan jävla tid.
jag var där inne i det äckliga sjukhuset från 3 till 7 förfasen, aldrig att jag tillbringar en fredag där mer, nej tack.
är det typ meningen att man ska dö där inne eller är de meningen att man ska få hjälp som de borde vara? det är frågan.


idag har jag valt att hissa tidig julfeeling! snart är det ju dags för allt det där som har med tomten och göra.
visst är det mysigt med lite tända ljus, o sånt. jag har redan börjat fundera på vad jag ska köpa till familjen i julklapp.
sen jag var liten har jag älskat julen, jag har alltid tyckt det har varit så mysigt. det är nästan fortfarande så att jag knappt kan sova när det är dagen innan. och vet ni vad? jag har faktiskt precis startat den låtet agnes och måns gjorde till MQ reklamen för några år sedan, All I want for Christmas. okej, det kanske är lite för tidigt, men jag älskar verkligen julen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0