höstlov, äntligen! eller?

Hejsan! ♥
nu har jag precis dushcat och ätit, så jag sitter här med myskläder.
idag har skolan varit riktigt seg och då menar jag verkligen seg!
längtan av att få gå hem o tänka att man inte behöver sitta i en buss påväg till skolan nästa vecka har jag nog haft hela dagen. men sen när de äntligen var slut så tänkte jag: nej!!! jag vill inte, jag kommer inte träffa alla underbara vänner på en hel vecka ju, kankse minna o linnéa men inte alla andra .. robert vet jag inte, är så irriterad över att de är lov för vi kommer nog inte träffas så mycket ändå .. sjukt tråkigt ju, klarar knappt helgerna!
efter skolan så åkte jag o ida in till stan i allafall, sen så åkte vi hem till henne i svängsta.
mamma kom och hämtade mej vid 6 o när jag kom hem ställde jag mig direkt i duschen.
nu sitter jag här och snart börjar ju idol, så jag och min familj ska mysa lite, de var rättså länge sen alla var hemma o så, så man får ju passa på.
det börjar verkligen bli höst nu har jag tänkt nu i några dagar, alla de vackar färgerna o så, de är sjukt fint, verkligen.


höst var det, ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0