höstlov: dag 1

hejsan! ♥
de blev inte så mycket bloggande i morse, som ni kankse märkte.
glömde o skriva att jag var med ellinorälskling på jössa igår kväll.
idag har jag iallafall varit med evelina hela dagen, men också anna och ffrida.
först skjutsade mamma mej till evelina, och efter en stund kom anna också, hon gick hem vid tre tro jag.
o jag o evelina åkte till tandläkaren, för hon skulle spänna sin tandstälning. o sen gick vi hem.
när vi kom hem, så gick vi ut o mötte ffrida. jag åkte hem vid halv nio.
nu sitter jag här och typ, ja .. helt ärligt. gråter.


Kommentarer
Postat av: ellinor

tack för kvällen gumman. allting kommer ordna sig <3

2009-10-27 @ 20:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0