jössa, typ hela dagen.

Hejsan!
sitter här med en kopp varm choklad, kan behövas efter en dag som nästan bara spänderats i ishallen.
idag har jag vatt med ida på förmiddagen, sedan åkte jag till jössa för min kusin spelade match.
de förlorade med 8-4 tro jag. efter den matchen så åkte ja hem o åt lite, sedan kom min faster och hämtade mej så åkte vi till jössa igen, för jag skulle kolla på a-lags matchen.
träffade ida o emilia där, så jag satt där med dom, o så pratade jag även med min kusin johanna & josef.
gud, dom är så söta tillsammans helt sjukt!
jag ska snart hoppa in i duschen o sedan gå o lägga mej, det kan behövas efter två sömnlösa nätter.
pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0