sverige - albanien

Hejsan!
just nu sitter jag här och kollar på fotboll.
sverige spelar mot albanien som jag hoppas att alla redan vet.
nu är första halvlek slut, och det känns säkert och jag tror sverige kommer vinna faktiskt, ovanligt.
när sveige spelade mot portugal så satt jag i min portugisiska ronaldo tröja och skrek och hejade på portugal!
vi är svenska fans allihopa, eller inte.
skolan är alltid så tråkig på onsdagar, finns inte mycket o skriva om skolan idag.
men efter skolan så hängde jag med minna hem, mycket kul.
gick upp till jössa och åkte skridskor, jag är grymm på det, men det vet ju alla redan hosthost.
får se hur de blir när vi ska till jössa med klassen framåt i terminen.
hmm, jag sitter här nu, bloggar sent idag. när jag kollade på klockan var den 9, helt sjukt, den var precis 8.
snart ska jag gå och lägga mej, har ingenting speciellt för mej annars.
kommer inte orka sitta uppe och kolla klart på fotbollen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0