tankar!



- ärligt talat, jag tänker ganska mycket på döden.
jag vet inte varför, jag är i en såndan period.
vad händer när man har dött? ska man bara ligga där i en kista och låta alla djur äta upp en, eller kommer man upp i himlen och blir en ängel .. föds man upp efter döden, eller vad händer?
inget vet ju någonting om det, men jag vill veta, för vem vill ligga i en kista när man dött.

- kärlek är så bra, jag är kär i kärleken, tänk o kunna ha någon som håller om en och alltid finns där.
tänk så lycklig man är om man har någon man älskar vid sin sida, som jag har nu, robert! <3
det är så himla härligt. när läpparna möts vill man bara att det aldrig ska ta slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0