vädret är inget jag gillar!

Hejsan! ♥
jag har precis kommit hem från min systers fotbollsmatch som spelades i de kalla vädret.
usch, jag visste inte var jag skulle ta vägen.
skolan idag var riktigt tråkig.
jag är så sjukt trött på alla som håller på .. förlåt om jag skriver det här, men ni vet nog vilka ni är.
efter skolan gick jag hem till farmor, alltid lika trevligt.
direkt efter det åkte vi till mäsarum o kollade när min syster spelade, 0-0 blev det.
har precis gjort en kopp choklad till mej själv nu, för nu ska jag kolla på idol.
i morgon ska jag in till stan med nicole som inte jag har varit med sen vi var o kollade på EMD i somras tro jag, kul ska de bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0