1 år sedan.

R.I.P Bonzo

det har gått ett år .. jag saknar dej så sjukt mycket.
denna textem skrev jag när han hade somnat in, har ionte orkar skiva hela, men här är lite av den:

' mitt hjärta är tomt nu, de va du som hade den största platsen i mitt hjärta.
o det kommer de förbli, du kommer alltid finnas i mitt hjärta. o jag lovar att jag aldrig glömmer dej.
 det finns ingen som kan ersätta din plats i mitt hjärta.

jag kan verkligen inte förstå att du inte finns där längre,  att jag aldrig kommer få känna på din mjuka svarta päls.
minerna kommer bara finnas där, men inte du.
Bonzo, vad som än händer kommer jag alltid att älska just dej.
jag önskar bara allt bara var en dröm att någon kunde nypa mej i armen o jag kunde vakna upp som vanligt igen, utan något tomrum '

det har gått ett år nu och jag har fortfarande inte kommit över det.
älskling, du vet att jag saknar dej!

VILA I FRID.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0