11 September

hejsan!
- gud, idag har jag haft den bästa dagen på länge!
först skola, vilket var sådär, efter skolan cyklade jag till farmor, lämnade min skolväska o så där.
sen cyklade jag till lina där även frida och yrsa var.
mycket kul!
vi gick till coop för att lina skulle ta ut pengar, så kom simson och evelina där o så följde de med oss hem till lina.
när vi kom till henne så var även ida, emmie och ottlia där.
sen så kom emil också, o linnéa vid halv 8.
sen blev det att gå till casanostra o käka.
hem till lina.
sen cyklade frida, jag, ottlia, emil, ida & emmie till coop o handlade lite.
jag kom precis hem, mår inte jätte bra, ska gå o lägga mej nu tro jag.
tack för en kul dag/kväll mina vänner!

Kommentarer
Postat av: emmiie (;

gud, va kul det var! (L)

bästa på länge! (L)

tack allihop! (L)

2009-09-12 @ 00:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0