studiedag!

Hejsan!
slapp gå upp tidigt idag, vaknade vid 10.
ringde minna, så bestämde vi att vi skulle dra in till stan oså.
mormor kom o hämtade mej vid 11 tro jag, så skjutsade hon mej till jössa.
minna kom o mötte mig.
åkte in till stan vid 1, hade sjukt kul!
träffade älskling på inter sport iaf <3¨
mycket mycket skratt med minna i stan i dag kan man säga iallafall.
åkte hem till minna igen o stack upp till jössa.
o där träffade man älskling o brahm.
mycket kul, trodde nämnligen jag inte skulle träffa honom på hela helgen ju.
sen kom även linnéa o yrsa.
cyklade o åt, o sen åkte vi till ffrida där även anna och evelina höll till.
gud, tjejer utan er hade inte jag varit någonting .. <3
kom nästan precis hem, blir match i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0