varför varför & varför?

varför ska vänskap vara så svår? Allt man gör blir bara fel, helt sjukt.
"allt är ditt fel" - de är svårt att höra sådant, de fattar ni nog också innerst inne, för ni vet att inget var mitt fel.
jag fattar inte hur de blev såhär, vi va som syskon allihopa, saknar den tiden.
jag vill bara bort här ifrån, spola tillbaka tiden, till då: vi 4 var bästavänner.
vi gjorde allt tillsammans, skrattade till tårarna rann.
de helgerna ni var här, allt som hände: allt vi hade.
jag kommer aldrig kunna släppa allt som har hänt, tårar rinner från min kind på kvällarna.

- ni vet att jag saknar er & ni vet vilka ni är.

Kommentarer
Postat av: ..

..........

2009-09-03 @ 19:39:00
Postat av: ida svensson

jag älskar dig till graven syster! du vet att jag aldrig sviker dig !<333

2009-09-04 @ 13:17:42
Postat av: .........................

.....................................

2009-09-04 @ 16:34:14
Postat av: ...............

. . . . . . . . .

2009-09-12 @ 22:47:26
Postat av: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . .

. . . . . . . . .

. . . . . . . .

. . . . . . .

. . . . . .

. . . . .

. . . .

. . .

. .

.

2009-09-12 @ 22:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0