1 april 2010

jag tänkte skämta med er idag, men jag är inte så bra på sådant. så vi skiter i det :)
men aah, har precis packat klart, åker till göteborg med familjen i morgon och kollar på hus.
tro det blir på hisingen eller mayorna. få se hur det blir. men eftersom vi alltid har velat flytta dit så tyckte vi det var dags nu. vi åker tidigt i morgonbitti så vi är där i lagom tid så vi hinner shoppa lite också.
jaja, nog snackat om det :) har ni lyckats lura någon idag?
ingen har iallafall lyckats på mej förutom oliver, alldeles nyss -.-
hehe, efter som jag är sååå smart.
anyway, för er trögskallar som inte förstod att jag inte ska flytta så kan jag säga att, de ska jag inte ^
kom precis hem från farmor o farfar , lika trevligt som vanligt.
där bjöds på varmrökt lax och annat gott.
ehmmm, nu ska jag nog gå o göra mej gjordning inför läggdags.
för hos farmor såg det ut såhär:

hanna alice abbe & jag :) fina va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0