chokladbollar vs negerbollar

sitter i "köket" , eller vad man ska kalla det och har en syster som bakar chokladbollar/negerbollar.
eller alltså, vad heter det egentligen !? i vår kokbok står det negerbollar, men en del säger ju att det inte heter det o såå. det få ju heta finskapinnar, varför då inte negerbollar? :D

idag har jag bara tagit det lugnt, vilar upp mig till helgen då det händer en del saker.
fredag: zonmatch och myskväll hos emma med massa härliga vänner.
lördag: träning och vänner
söndag: seriepremiär i karlskrona.
snart ska jag plugga vidare och sedan göra någonting mer roligare...
.. städa gadroben eller kolla på film, men jag väljer nog helst filmen faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0