karlskrona & annat kul :)

idag hade jag satt alarmet på halv 8, men jag gick såklart inte upp då.
farmor kom o väckte mej typ kvart över istället.
sen åkte vi vid typ halv 10.
det var verkligen jätte trevligt o vara där med farmor o farfar.
fick en 500 lapp av farmor o farfar också, så jag slapp betala allt själv.
fick med mej en del hem ändå, en kjol, två tröjor, väska, ringar.
skulle ju köpa skor också, men de fanns inga i min smak.



på vägen hem körde vi inom möbelaffärer o beställde soffa till dom o så.
sen när vi skulle hem så ville jag köra förbi huset där min farmor bodde när hon var liten.
så vi körde och kollade på det, jag trodde det inte var så litet i och med att farmors familj var 8 som bodde där.
sen nu sitter jag här och kollar runt lite.
i morgon blir det träningsmatch mot ifk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0