lina anna & emmie (L)

sitter i husvagnen, ehm, vad gör vi ...
anna och emmie presenterar sina saker och nu pratar vi om att vi är för små för sex -.-
fast det tycker inte jag, okejokej ... hmmm, aja, nog om det.
jag fick precis veta att:
emmie håller fortfarande fast vid den lite mer töntiga julia tidningen medans anna har gått över till den lite mer "mogna" och sexfixerade tidningen frida.
mhmmm. jag och lina är lite mer mognare så vi sitter här och diskutera veckans playboy tidning och magrutor.
jag säger bara:
vi är inte omogna, vi har bara kul , de borde ni testa :D
sen blir film och sånt mysigt (L)



Kommentarer
Postat av: Mognaste Lina (L)

Hej Matilda.

Vi e mogna.

Hejdå Matilda.

<33333333333

2010-04-07 @ 13:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0