min helg:


joo, min helg har varit superbra! alldeles perfekt :)
mycket skratt och massor av roliga stunder tillsammans med min vänner.

fredag: efter skolan tog jag det bara lugnt, och vid 7 kom johanna o emma och vi åkte och hämtade alicia.
sedan åkte vi in till stan och åt mat och gick runt på stan lite o sånt. hade jättetrevligt!
åkte sedan hem till alicia och pratade o kollade på film; new moon för 5 gången. jag tröttnar aldrig :')
pappa kom o hämtade oss vid ett sedan.

lördag: jag gick upp klockan kvart över åtta och bytte om oså. vid kvart i nio cyklade jag till emma.
och jag, johanna, ottilia och emma cyklade till strömma för att träna fotboll. första träningen gick rättså bra.
solgårda sen och äta, där var vi i några timmar , hade verkligen jätteroligt.
träning på flygfältet sen, bra & superrolig träning.
efter träningen på strömma cyklade vi hem och jag fixade mej lite eftersom jag skulle till eve.
hos eve var det sjuktroligt! skratt & sång, iallafall för mej :)
åkte hem vid ett och gick o la mej.

söndag: idag ska jag först städa mitt rum sedan dra mej iväg till jössa med emma o johanna och kolla på isshowen. jag tror även linnéa o yrsa också kommer dit :)
så nu ska jag fixa mej lite och sedan väntar mitt rum på att bli städat -.-


bild från min födelsedag iår , mina favorit tjejer och jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0