ny vecka, och den har börjat bra!

jag har jättemycket ångerst för att jag inte skrec något igår, men jag hade helt enkelt inte tid.
efter skolan var jag hos min älskade farmor och seda cyklade jag till ida.
och vid halv 7 stack vi till svängsta o skulle kolla på hennes träning.
men sedan fick vi för oss att vi skulle gå hem, för de blev typ drygt efter en kvart.
så vi gick typ hem, fast mamma hämtade oss sen typ.
klockan var typ så mycket så jag snabbade mej o duschade och sedan la jag mej halv elva, såå, alltså jag han inte igår.

men idag, som ni kan se så har jag hunnit.
kom hem från ida för en stund sedan, hade superkul idag och igår.
hm, nu ska jag snart träna , så jag o emma cyklar till strömma om en timme ungefär.
och innan dess har jag en del o göra.
take care!



jag har saknat dej kusin! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0