player är för nybörjare, kärlek är för proffs.

hmff , finns en del killar som borde vara lite mer snälla mot tjejer o typ låta bli o såra flickorna som faller för dom på det sättet dom håller på, med deras charm, och gullighets faktor på hög nivå. jag blir typ bara sur på sånt.
hur tänker ni ?! jag vill liksom inte att mina vänner ska bli sårade, såå jag tycker man ska vara med en ända person som man älskar mest i hela världen eller typ sluta upp med de dom håller på med o vara med sina kompisar ist.
äh, jag har varit ganksa irriterad på sånt välidgt länge, de är därför jag har valt o dissa detta.


de här är okej
|
|
\/


en kille o en tjej inte typ en kille 10000000 tjejer.


Kommentarer
Postat av: johanna <3

du har så rätt matilda! <33



STOP PLAYING, GUYS!



fattar inte problemet??!

2010-04-28 @ 20:17:39
URL: http://jjohannaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0