tre låttips! <3

usch, tog en paus i pluggandet nu, är sjukt trött att jag somnar vilken sekund som helst.
jag måste städa mitt rum också!
just nu lyssnar jag på håkan hällström och ska snart börja plugga igen.
dessutom är jag riktigt sugen på att träna fotboll , jag chockerade nästan mej själv när jag kom o tänka på de :)
i morgon har jag inte en aning vad som händer, eller jo .. träning, sista grusträningen detta året :D:D

årets sommarplåga eller vad tro ni?


dessutom är dessa låtarna galetbra! :D
 





Kommentarer
Postat av: Johanna <3

nnaww, så söt ♥



martin tycker också det och komemr absolut rösta på bikinin där nere :p <3

2010-04-13 @ 17:53:23
URL: http://jjohannaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0