vad använder jag för smink?


 
1.Först sveper jag denna foundation i ett tunt lager.
Här har vi en foundation som passa alla hudtyper, jämnar ut tonen, återfuktar och skyddar.
Själv tycker jag den är riktigt bra, det finns vitamin E i den, vilket gör att huden får andas.


2. Efter jag har tagit foundation så lägger jag sedan ett jättetunt lager mineralpuder för att få en mer naturlig look. Jag använder den mer för att fixera min foundation än att se översminkad ut.


3. Det är inte ofta jag använder rouge men , ibland gör jag det.
Jag tycker den är sådär bra, den är nästan lite för rosa/röd. Jag sveper den lite lätt på mina kindben, inte alls mycket, men lite.



4. Jag brukar använda dessa ögonskuggorna & jag älskar verkligen dom!
Först så tar jag den bruna, och sveper den i början av ögonlocket och upp till ögongloben (eller vad man kan säga) Sedan tar jag den ljusa, över hela ögonlocket, enda upp till ögonbrynet.
Det är en luftig, krämig mousseformula som ger ögonlocken färg med lyster som håller länge. Lätt att applicera och jämna ut utan att det blir kanter eller att färgen mattas.

5. Sedan brukar jag ta lite eyeliner, där man brukar ha kajal, typ ovanför undre fransraden för bättre resultat.

6. Med denna mascara får man jättebra volym på fransarna. Jag siksakar från rötterna och upp för att alla fransarna ska få färg o volym. När det första lagret har torkat, tar jag lite till, bara uppe på fransarna.

7. Till slut tar jag lite läppglans på läpparna. Det läppglanset jag använder sticker lite på läpparna så man får lite putigare läppar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter läppglanset och var har du köpt det ? :D

2010-04-10 @ 14:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0