godmorgon! ♥

sitter och lyssnar på en av mina favoriter, miley cyrus!
hennes nya skiva är awesome: can't be tamed
har inte hon sjukt cool stil? :D älskar hennes nya anti-hannah montana stil. vilka kläder hon har!

idag så kommer mormor o morfar hit så ska vi käka o så, mormor fyller år, grattis!
sen ska jag träffa en vän, och sen tagga inför o sitta o heja på mina favoriter uppe på ip -.-
hatar att bara sitta o glo !!! :(
nästa inlägg blir ett bildinlägg med mer bilder från min semester föresten.

vem hade inte tackat ja till o ha miley & kenzas gaderob?
här är en av mina favorit miley-outfits


Kommentarer
Postat av: Moa, Peacemiley.blogg.se

Vad kul att du också gillar Miley! Vilken låt tycker du är bäst på skivan Can't be tamed ?? :D

2010-08-17 @ 15:50:10
URL: http://peacemiley.blogg.se/
Postat av: Moa

Sv: Åhh, dom låtarna är jättebra!!

2010-08-17 @ 21:29:25
URL: http://peacemiley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0