angående min födelsedag nästa år..

snart är det ju julafton om ca en vecka.. det känns egentligen inte så, helt ärligt.
jag har inte riktigt fått in stämningen osv. jag vill kunna tro på tomten, för längtan blir så mycket starkare då.
längtar nästan ihjäl mig efter att se mina barns förväntningar och tindrande ögon! ♥
jaja, iallafall. detta året kan jag inte säga att jag har önksat mig så jättemycket grejer, mest bara pekat och velat ha liksom men ändå sådana behövliga grejer.
_____________________________________
om 26 dagar fyller jag 15 år vilket innebär ganska mycket eget ansvar.
mopedkörkort och man få ha lagligt sex osv.
och mopedkörkort är ju rätt dyrt, eller iaf och skriva in sig o så.
konstigt nog .. det jag ville komma till är att berätta för er vad jag önskar mig i födelsedags present.
(vet ju att en del av mina släktingar läser min blogg, så de är ju en fördel om jag skriver det här)
här är en liten bild på vad jag önskar mig redan nu, för det här är saker jag sätt just nu och kanske inte finns i butikerna/på nätet närmare min födelsedag
från höger:
1. Jofama by kenza: skinnjacka - Sisters (har inte bestämt mig ännu, den är ju rätt dyr !?)
2. Jeansskjorta - H&M (hm.com)
3. Pengar
4. Armband - Gina Tricot
5. Nikon D3000: Systemkamera
6. Väska - H&M
7. Depend: Naglack
8. Guldfynd by Kenza: ring (föreställer en orm) - Guldfynd
9. Ring - Topshop.com
10. Armband - Topshop.com
armband och ringar går alltid hem hos mig!
godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0