Julotta

idag var det upp klockan 6.. julotta med några från släkten oså.
de tillhör ju faktiskt o gå på julotta om man ska konfimeras, så det fick jag göra.
men ska jag vara riktigt ärlig så var det faktiskt väldigt fint, hade kunnat tänka mig gå dit nästa år med även fall jag inte måste :)
efter julottan så åt vi julfrukost hos farmors syster, mys!
på tal om mat, fyfan va sjukt mkt inte bra saker man har stoppat i sig denna månaden, de är ju sjukt.
jag kan inte räkna alla pepparkakor jag har klämt i mig o all julmust jag har druckit..
och snart kommer mormor o morfar & farmor o farfar o äter kalkon hos oss.
ta de lugnt ikväll oså, fångarna på fortet är idag också, kul med en säsong till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0