rätt misslyckad

rätt misslyckad dag idag, HAHA..
jag skulle baka bröd till julafton, ah och de gick kankse inte så JÄTTEbra, utan all deg svämmade över i ugnen och då blev jag sjukt förbannad så jag kastade allt i vasken och sedan tog upp de o la de i en jävla plastpåse och allt gick rent åt helvete..... så när mamma kom hem så var de direkt iväg till affären o köpa lite nya ingredienser.
dock gick det väldigt bra andra gången för då tog jag de lite lugnt.

annars har dagen varit bra, jag o syrran har hjälpts åt att städa våra rum och så har vi varit ute och haft jättekul!
två dagar kvar tills julafton, jag längar ihjäl mig! ♥
julen för några år sedan, söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0